Vad är meningen med livet?

Jag har fan inget liv längre. Alla är bara på mig, det finns bara 2 personer där
ute som ställer upp för mig och lyssnar på mig. Alla andra behandlar mig som
skit och tror att jag är en jävla docka som inte kan säga nånting, bara sitta där
stilla och titta på! Men jag är inte feg, jag är ingen som vill bråka! Jag är bara
rädd.. Jag är rädd för att förlora våran vänskap, men ingen av er bryr er, ni
skiter fullständigt i hur jag mår och hur jag känner mig. Det känns som det bara
är 2 stycken som bryr sig, men det är säkert fler. Men tack Hanna och Valeria
för att ni stöttar mig, ni är dom ända just nu som säger att ni älskar mig, och
såklart Ida, ni 3 har bara smsat mig idag och brytt er om mig! Ingen annan, fan
asså! Men livet går vidare, man måste ta sina chanser. En av dom personerna
som har sårat mitt fucking allt, du ska ha klart för dig att jag aldrig kommer att
släppa det här, jag kommer aldrig glömma dig! Men inse att du litade på fel
person? Du litade på den som förstörde mitt liv, jag älskade henne mest av allt
en gång i tiden, men nu vet jag inte vad det är med henne. Hon har förändrats
så jävla mycket så det finns inte! Hon är inte samma lilla trollunge som alltid
ställde upp för mig i vått och torrt, och skrattade med mig under dom mysiga
sommarkvällarna. Stänkte ner hela badrummet, kollade på film, en barndomsvän
som jag aldrig kommer att glömma, men vi båda har förstört allt! Hon har inte
förstört för mig, om jag tänker efter är det jag som har förstört allt! Men jag
älskar den här underbara personen när hon är sig själv, när hon blir 7 år igen
och är min lilla tjej. Inte när hon blir det kaxiga som inte litar på mina ord!

Orkar inte leva mer, vill bara dö. Min bästavän F.S litar inte på mig och hon har
redan övergett mig! Jag skiter i vem hon litar på just nu, jag är rädd för att
förlora henne! Det är hon som gjorde mitt hjärta helt, det var hon som ställde
upp för mig när jag var ledsen! Alla har gjort olika saker, men nu tar det slut!
Min tår rinner ner för min kind, jag låter den rinna tills den droppar ner på golvet,
orkar inte torka bort det, har ingen kraft! Det ända jag har kvar är mitt halva
hjärta som aldrig nånsin kan bli helt igen. :'(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan du inte lita på mig gumman?<3

2010-01-24 @ 20:36:35
Postat av: Alicia

Det är väl inte jag va????:O

2010-01-24 @ 20:45:33
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: olga

Kan du lita på mig älskling ? §§

2010-01-24 @ 20:52:38
URL: http://aliciahssotnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0