What the f*ck?

Är inne på pea och alla som är online har Vip Black? Vafan är det? Har ingen aning.
Bryr mig ärligt talat inte bara man har vip.. Åt middag för en timme sen. Juste det
är ju torsdag imorgon! Asså shit vad tiden går fort, ibland hinner jag inte ens tänka.
Ska typ duscha ikväll igen, duschade igår men vill göra det igen. Det är så skööönt!
Duschar oftast varje dag, ibland varannan. Efter jag har duschat ska jag ta "lite"
chips och dricka läsk. :) Mumsigt. Haha skiter i om det är onsdag idag bara jag ska
haaaa! Jag blir ju inte tjock eller så :$ Nää, ska hoppa in i duschen nu. Puss, mwa ♥

Äkta vänner måste man ha! Är ingen utan mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äkta vänner som dig gummsan!<3

2010-01-13 @ 20:23:24
URL: http://johannariinda.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej alla jag har frågestund ¨på bloggen så kom järna förbi kram josefin!:)

2010-01-13 @ 22:29:27
URL: http://jossamimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0