- Torsdag -

Godmorgon folket! ♥

Vaknade tidigt idag, fick frukost på sängen. ;D Är fortfarande jätteförkyld, imorgon
vet jag att jag kommer, det är ingen tvekan! Frida kom hit kl. 08.00 och gick nyss!
Haha, fan vad rolig hon är & bara kommer på morgon och sätter sig på sängkanten,
henne kan man kalla äkta vän, när hon börjar nu & kommer när det är skit lite tid
kvar tills hon börjar, så jävla underbar! Haha, älskar dig gumman. Shit vad vi skratta
åt varandra, hon skrattade åt mig för att jag ser ut & låter som ett mongo och jag typ
skrattade åt henne för hon är lika galen & rolig som vanligt! :-) Skulle inte alls blogga
just nu, skulle bara kolla upp en grej, nånting som inte angår er, inget illa menat! Och
då passade jag bara på att uppdatera lite, orkar tyvärr inte blogga så mycket idag,
har inte så mycket tid till det, har engelska glosor tills imorgon som sötnosen Frida nog
kommer och lämnar till mig när hon har slutat. Frida var så upprörd för ingen svarade
på hennes sms, iaf inte Valeria, och vi trodde Valle var sjuk men hon kanske inte är det!

Hörs framåt eftermiddan.
X o X o / L i n n e a ♥

*INGEN BILD*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0