Done!

Hej alla! ;D ♥

Nu är jag klar med städningen, okej blev klar för flera timmar sen, men har inte
hunnit blogga p.g.a att jag var tvungen att följa med ner i tvättstugan, suck.. -.-
Menmen, nu har jag rent rum, rena kläder & så är jag själv ren, för har precis
duschat! I helgen ska pappa formatera om datorn, då tänker jag bränna över alla
bilder på en skiva, för tänker inte ta bort alla minnen! Och när datorn är formaterad
så ska Linus fixa Photoshop till mig! :-) Är skit glad, och han har precis visat mig lite,
alltså hur man gör & vart saker och ting ligger. Chattar med Romme, bloggar strax!


Föddes blond, va blond, vill bli blond, själv är jag alltid en dum blondin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0