Måste träffa dig!

Saknar dig gumman!

Hörru, när ska vi träffas? Sist vi sågs var i Oktober, då du fyllde år. På höstlovet!
Det är skit länge sen, tyckte var skönt att vi fick komma ifrån varandra ett tag,
men nu saknar jag dig. Har ju känt dig i snart 13 år, är nästan ett helt år äldre än
dig men det spelar ingen roll, du kommer alltid vara som min lillasyster, det är drf
jag saknar dig! Saknar när vi bråkar om vem som ska sitta på datastolen, om vem
som ska duscha först, om vem som ska bära påsen, vem som ska öppna dörren!
Det finns så mycket man upplever med dig, jag finns alltid här för dig. Och vi måste
ses på påsklovet, jag vill komma till dig för det är mycket roligare där! :-) Men iaf
jag saknar dig otroligt, och det var länge sen vi pratade i telefonen, smsade & allt!
Du svarar inte när jag ringer på mobilen & det är aldrig nån som svarar när jag
ringer hem. Behövde prata med dig när jag fick reda på att Lillen avlivades, men
du svarade inte. "/ Men ring mig när du vill, eller smsa. Jag älskar dig..!
Alicia Elisabeth Otilia Olofsson


Har tyvärr bara bilder på oss från i somras. Älskar Dig Babo!

I MISS THE SUMMER WITH YOU BESTFRIEND! :'(

Den där dagen vid Öringesjön är oförglömlig baby! "/


Det finns säkert fler, men orkar inte lägga ut! Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: alicia

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Mobilen har varit spärrad:(

Haha bråkar gör vi allt, speciellt om små saker:P

Älskar dig också<3

2010-03-10 @ 18:54:32
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0