Ny hårfärg, ny blogg!

Hejhej älsklingar! Saknat mig? ♥

Haha, äntligen har jag internet! Kom hem för typ 2 timmar sen, och förlåt Becka
för att jag kopierade det där om Justin Bieber! Sitter och myser i mjukisbyxer &
munktröja, skit skönt. Visst är det underbart väder ute? Soligt och skönt som fan.
Är brunett nu, är inte så nöjd, om en månad ska jag bli blond igen, för jag ångrar
mig, ska bli lika blond som Frida är nu ungefär! Hon är typ som Kissie var innan
hon blev brunett! Det var skit fint på Frida, ska kanske testa det. Jag kan ju lixom
ha brunt hår, men alla säger att jag passar bättre i blont, haha! Mamma kommer
dampa om jag säger att jag vill bli blond nu! :-) Länkar min nya blogg snart. Puss!


Älskar dig twinie.

Kommentarer
Postat av: alicia

Om Frida nästan har likadan hårfärg som Kissie måste hon ju ha vitt hår? Kissie hade ju mer vitt/silver än blondt.. tycker jag!



2010-03-09 @ 18:35:38
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0