Olga gästbloggar!:-D

TjoHej!♥
Vill gästblogga på Linneas braiga blogg;-D Som ni vet har hon inte tillgång till internet!:(
men hon får tillbaka det på onsdag ;-) Jag smsar med henne nu och hon färgar sitt hår! ;D
Hon blir brunett idag sså hon byter väl blogg på onsdag eller torsdag.
Just det, jag var ju med Linnea i söndags och vi tog typ 1000 bilder, orkar inte
lägga ut dem här men om ni vill se de kan ni kolla på min blogg!

ÄLSKAR DEN HÄRA BILDEN, HAR DEN SOM MIN BAKRUND PÅ MOBILEN!♥

/ Olga Finaste Thörnevik!

Kommentarer
Postat av: Ida

faan Linnea jag och Olga kommre du vet vad imorgon FAN!:'( VRF??

2010-03-08 @ 21:03:52
URL: http://idakarmesjobjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0