Onsdag 10 mars

Hejhopp folket! ♥

Är skit förkyld, kan knappt prata, kan knappt andas, kan knappt gå för jag har skit
ont i magen. Så jag & mamma åkte till "doktorn" eller vad man ska kalla det och vi
kollade upp vad det var, men jag har bara haft nån vanlig magkatarr eller nåt som
kan vara liknande! Så jag behöver inte vara orolg, har haft skit ont! Seriöst, när jag
& mamma var på långpromenad igår med hunden fick jag jätteont, så vi var tvungna
att vända och gå hem igen. Kom hem precis, och ska kolla på Andra Avenyn nu på
svt.se! Är väldigt nyfiken på vad som kommer hända med Katarina, hatar henne.

Kommer en ny design senare.

X o X o / Linnea Bieber Ljung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0