Vill ha sommar!

Hello everyone! ♥

Gosh, det är skit skönt ute! Var precis ute på balkongen, solen värmer nu! :-)
Jippie, snart är det vår. Fan vad najs, längtar som fan till sommar 2010. Min
underbara familj kanske åker utomlands, vi har snackat om det en hel del,
men man vet aldrig? Hoppas vi åker, vill ha en varm, brun, solig sommar! ;D

På fredag slutar vi typ skit tidigt, alltså tidigare än vanligt! Första lektionen är
NO, sen efter det var vi engelska, och sen idrott. Efter idrotten brukar vi ha
lunch & sen svenska. Sen brukar vi sluta, men vi har inställd svenska så vi
kan gå hem direkt efter idrotten! Fett skönt ju. Skulle åka till Eriksdalsbadet
med Chiara, Dogge, Olga & nåra andra på fredag, I think? Men tror inte det
blir så, för Olga kunde inte & jag kommer säkert inte få på fredag, men jag &
Frida har pratat om att hon kanske kan slagga hos mig? :-) Tror det går.

Ganska gammal bild på mig & Frida syster. ♥


Hörs om en liten stund.
/ LinneaLjung'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0