Tack sötnos!

Valeria<33 om Förändring:
OMG! flaquita cook fin blogg! du är fan bäst på att göra header och sånt:) Grattis igen älskling, hare mysigt med din familj! du är tonåring nu hiihi!
Te amo tanto costia, besitos //La peruaniita loquita<3
IP: 83.251.66.85

Sv; Tack så mycket gumman. Älskar dig också. Jag är inte bäst på att
göra headers men jag är inte sämst heller, eller? Yes jag är tonåring,
men usch! Haha vill inte bli äldre nu, vill inte att jorden ska gå under
fortare! Gud vad löjlig jag är. Okej jag vill bli iallafall 14 nu!
Yo tambien te amo mi nena. ♥
09 Januari, 18:06

Kommentarer
Postat av: Hannah

Din header är grymt fiin! :) ååh juste har redan sagt det här men säger det igen! GRATTIS! <33

2010-01-09 @ 19:22:21
URL: http://upprepas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0